Advertising-ul salvează natura

Și există și dovezi în acest sens. Cât de cool ar fi ca toate companiile, agențiile, firmele private sau nu să apeleze la acest gen de promovare?

Vorbesc despre ideea neconvențională a unui brand japonez de cosmetice Shokubutsu Hana. Cu ajutorul unei agenții de publicitate TBWA\SMP s-a dat startul unei campanii de promovare/antipoluare prin amplasarea unui billboard din iarbă vetiver pe râul Pasig din Filipine. Vetiver-ul este folosit în produsele cosmetice drept fixativ. Extrasul din acestă iarbă tropicală mai ajută și la absoarbția toxinelor. De obicei, vetiver-ul este un element deseori utilizat împotriva poluării.

Billboard-ul are o lungime de aproximativ 27 de metri și absoarbe pe zi în jur de 8.000 de galoane de toxine.

Pe site-ul oficial, Shokubutsu Hana spune că este modul companiei de a arăta grija pe care o poartă frumuseții, iar aceasta din urmă poate contribui chiar la restaurarea naturii. Compania declară că nu vrea să transmită doar un mesaj curat, ci și speranța unui viitor la fel de curat.

Faith in Humanity restored, am spune! Dar am mai putea spune și că ar fi drăguț să vorbim despre astfel de inițiative inedite în România. Nu de alta, dar avem resurse și idei. Important este să și vrem!

Sursa: Adweek.com

Tag-uri: , , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required