Consumerismul și capcanele lui

consum

Un scenarist din Londra, Gary Turk, încearcă să ne lumineze în ceea ce privește problema consumerismului ce ne monopolizează viețile. Conform clipului Live Rich, Gary scoate în evidență faptul că, în opinia sa, advertising-ul, puterea și banii sunt cele trei elemente care inundă creierul uman și, prin urmare, ne îndeamnă să achiziționăm, involuntar, produse de care nu avem nevoie.

Vor face orice să ne păcălească, orice să ne ia banii. Ne vând fericire și sex appeal, moduri în care putem fi mai atrăgători, așa că mergem de urgență și cumpărăm, însă, la final, nu vom rămâne decât cu o gaură în buzunar. Nu vom sesiza nicio schimbare în bine în ceea ce ne privește pe noi”, ne sugerează Gary.

La finalul clipului, Gary parcă strigă cu disperare să ne oprim din dorința de a deține cât mai multe lucruri materiale. În schimbul acestora, putem învăța adevăratul sens al bogăției și al experiențelor pe care banii nu le pot cumpăra.

Sursa: http://laughingsquid.com/

Tag-uri: , , , , , , , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required