
În prezent, aplicațiile pentru telefoanele mobile au un singur scop: acela de a îmbunătăți viața, de a o face mai ușoară utilizatorului. Însă, există puține reclame care dovedesc știu să ne arate acest aspect lucru.
De fapt, problema constă în povestea pe care o spune un promo. Iar unele nu sunt deloc credibile.
SpeakingPhoto este o aplicație despre care nu am auzit multe lucruri. Asta pentru că ea, chiar spune ceva. La propriu. Casa de producție Sorcher Films a realizat un spot care relatează trei povești într-una singură, fără a părea sufocat de prea multă informație sau prea insistent.
În video sunt arătate, așadar, trei situații: un tânăr în vizită la bunicul lui, un arhitect care-și vizitează lucrarea în curs și o femeie ce călătorește singură pe bicicletă. Toate acestea au un singur lucru în comun: aplicația Speakingphoto.
Pornind de la faptul că orice poză are și o poveste în spate, aplicația are opțiunea de a înregistra peste imagine ceea ce utilizatorul a vrut să exprime. A început ca o poză, continuă ca o poveste și poate fi împărtășită prietenilor și familiei pe rețelele sociale.
They think big! Cei din staff-ul Sorcher Films au vrut să scoată în evidență emoțiile pe care le-ar putea trezi orice fel de imagini dacă ar putea… vorbi.
SpeakingPhoto se dorește a fi, în viitor, un mijloc de promovare eficient al problemelor sociale.
Sursa: adweek.com