2014 a fost și tragic

Screen Shot 2014-12-27 at 13.10.32

Site-urile de socializare sau cele mai renumite brand-uri din spațiul online au realizat clip-uri care au rezumat anul 2014 înglobând momente optimiste, amuzante sau cu un efect pozitiv. Însă au scăpat din vedere și evenimentele mai puțin plăcute, unele chiar tragice.

Pentru a menține într-un fel echilibrul, agenția de publicitate N=5 din Amsterdam a realizat un clip intitulat Zeitgeist 2014: Year in Review #YearInSearch pentru cei din Olanda ce suferă de Alzheimer pentru a demonstra publicului că nu este deloc ușor să trăiești cu această boală.

Astfel, clipul are un impact emoțional puternic, întrucât sunt prezentate imagini cu milioane de oameni ce încă mai suferă după cei decedați în urma tragediilor ce au avut loc în 2014.

Pentru a putea conribui la această mini campanie, puteți să dați share la clipul de mai jos sau să donați. Informațiile sunt oferite la sfârșitul videoclipului.


Sursa: adsoftheworld.com

Tag-uri: , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required