Cel mai amuzant clip de promovare a unui kit de supraviețuire pentru femei

Hello-Flo

Se pare că Naama Bloom, fondator și CEO HelloFlo, a dat lovitura pe piața absorbantelor. Împreună cu scriitorii Jamie McGElland și Pete Marquis, au conceput o reclamă foarte amuzantă pentru un pachet de absorbante create special pentru începătoare. Un kit de supraviețuire, aș spune, datorită conținutului: absorbante, un ghid și medicamente anti-dureri.

Ideea de la care au pornit a fost aceea că menstruația este deseori privită drept un mod de socializare, ba mai mult decât atât, poate situa o simplă fată pe locul întâi la Miss Popularitate. O foarte bună strategie de comunicare și o excelentă proiectare în vizual a ideii.

Protagonista videoclipului este o fetiță care este exclusă din cercul ei de prietene pentru că încă nu a devenit… femeie. Atunci, ea recurge la minciună. Intră mama în scenă și își dă seama că este mințită, însă nu suflă o vorbă și îi organizează fetei o petrecere penibilă pe care o numește The First Moon Party (Prima petrecere pe Lună), pentru a o face pe fiică să-I spună, într-un final, adevărul. Ce a urmat puteți vedea cu ochii voștri ! Să dăm frâu liber zâmbetelor!

Tag-uri: , , , , , , , , , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required