De ce vor advertiserii să ne sperie?

mashable

Vă prezentăm mai jos o serie de clipuri şi aşteptăm să observaţi ce au toate în comun.


1. FirstBank- “Dacă e gratuit nu înseamnă că e neapărat şi bun”

2. O reclamă japoneză

3. Blackberry- Telefoanele noastre o să te bântuie

4. Fantoma Dulux

5. Îngheţata “specială”

Vă spunem noi ce au în comun: sunt scârboase şi înfricoşătoare! Este noua tactică a advertiserilor care se numeşte “scarevertising” şi implică factorii de şoc şi de spaimă. Potrivit publicitarilor, dacă o reclamă ne sperie sau ne şochează, ni se impregnează mai uşor în minte. Pe voi care v-a speriat cel mai tare?

Sursă foto: mashable.com

Tag-uri: , , , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required