Creativitate prin călătorii

Creativitate prin călătorii

Agenția ThinkPARALLAX a găsit o metodă inventivă prin care să-și motiveze angajații să fie mai relaxați și mai creativi. Pentru fiecare dintre cei 11 angajați, agenția a alocat un buget de 1500 de dolari pentru călătorii în lume.

Astfel, fiecare angajat poate călători în orice țară pentru a găsi inspirație. Cei de la ThinkPARALLAX sunt, însă, obligați să țină un jurnal al călătoriilor lor.

Până acum, cele mai vizitate țări au fost Olanda, Germania și Peru.

Cum vi se pare ideea agenției ThinkPARALLAX?

Sursă: fastcoexist.com

Tag-uri: , , , , , ,

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Cei mai buni din lume

Am deja o colecție bogată de interviuri și întâlniri memorabile cu oameni care au intrat în istorie, ca fiind cei mai buni din lume… în domeniul lor. Am adunat câștigători de premii Oscar (Robert de Niro, Quentin Tarantino…), câștigători de premii Nobel (Edmund Phelps, Orhan Pamuk…), campioni mondiali sau olimpici (o mulțime de români, de […]

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required