Dă-i psihicului tău o pauză!

Canta

Te simți stresat și nu te poți concentra? Nu-i nimic. Cu aceste metode îți vei reveni cu forțe noi și gata să cucerești lumea!

1. Aleargă după autobuz

Potrivit psihologilor de la Universitatea din Essex, un sprint de numai 30 de secunde te va binedispune timp de 90 de minute. Psihologii britanici susțin că în timpul unui sprint de 30 de secunde nivelul noradrenalinei crește și endorfinele se dublează.

2. Mănâncă mai multe ouă
Ouăle sunt o surăs importantă de taurină, care ajută la eliminarea stresului. Taurina din ouă îți ajută corpul să elimine cortizol și creează o stare de bine.

3. Cântă!
Potrivit unui studiu al Universității din Frankfurt, atunci când cânti, inhalezi în mod rapid și apoi expiri încet creând un efect relaxant. Așa că atunci când te simți la pământ, cântă!

4. Autosugestia
Atunci când ai stima de sine scăzută tu ești singurul care o poate crește. Autosugestia și gândurile pozitive îți pot schimba ziua. De ce să îți strici singur starea? Crește-ți gândurile pozitive ca să ți le combați pe cele negative. Gândurile pozitive alungă stresul.

5. Expiră-ți problemele

Mark Atkinson, autorul cărții Biblia trupului și a sufletului, sugerează următoarea tehnică de relaxare: gândește-te la ceea ce te stresează, observă în care parte a corpului simți stresul. Expiră și inspiră, concentrează-te pe zona respectivă, spune-i stresului să se domolească. Potrivit doctorului, o să observi cum stresul își schimbă poziția în diferite zone ale corpului și în jur de cinci minute va dispărea de tot din organism.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.

Cei mai buni din lume

Am deja o colecție bogată de interviuri și întâlniri memorabile cu oameni care au intrat în istorie, ca fiind cei mai buni din lume… în domeniul lor. Am adunat câștigători de premii Oscar (Robert de Niro, Quentin Tarantino…), câștigători de premii Nobel (Edmund Phelps, Orhan Pamuk…), campioni mondiali sau olimpici (o mulțime de români, de […]

Trending

Lista zilei

Must read

Subscribe Newsletter
* indicates required