Să fim sinceri cu noi înșine! Nu ne gândim, de multe ori, la importanța donării sângelui. Vorba unei reclame românești: dacă altă parte a corpului tău ar sângera, te-ai duce la doctor.
Acționăm, dar ce ar fi dacă am ști pentru cine am dona din sângele nostru? Și cât de putermic ar trebui să fie mesajul pe care-l recepționăm, astfel încât să ne convingă să share-uim sânge?
Să ne imaginăm situația în care smartphone-ul nostru ar rămâne fără baterie într-un moment critic. Am dispera și pentru o liniuță! Dar dacă, totuși, am găsi pe stradă un binevoitor și ne-ar încărca telefonul, am putea spune că ne-a salvat viața?
Rețeaua de telefonie mobilă NAR MOBILE din Azerbaijan, în parteneriat cu agenția de publicitate Y&R Moscow, a creat un device portabil numit Donor Cable. Purtat sub forma unei brățări, acest cablu de încărcare are inscripționat pe interior un mesaj puternic:
Donate energy to save a phone and donate blood to save a life.
Inițiativa a luat naștere din cauza Talasemiei, o boală cunoscută majoritar în Azerbaijan caracerizată de producția scăzută de hemoglobină, deci de globule roșii.
Brățările au fost distribuite gratuit în magazinele reprezentante Nar Mobile, odată cu achiziționarea unui smartphone cu Android. Ca rezultat, s-a înregistrat o creștere cu până la 335 de procente în favoarea donațiilor de sânge.
Cu alte cuvinte, s-a sporit atenția în ceea ce privește problema donării. Deci, nu e greu, nu? Rupem o părticică din noi pentru a întregi o altă parte suferindă.
Frumoasă inițiativă, superb mesaj, excelentă asociere!
SURSA: Adweek.com
Pagină oficială campanie: https://www.facebook.com/NarDonor
Eu sunt una dintre cei care doneaza sange. Ar trebui facute mai des campanii pentru donarea benevola de sange, nu numai cand ai nevoie pentru cineva drag ci mereu!!!
Excelenta idee. Uite ca articolul m-a tras si de urechi…de mult nu am donat. Ma redresez